torsdag 7 januari 2016

HÖGHASTIGHETSMIXER - HÖGHASTIGHETSBLENDER

Ju mer jag läser på om hälsosam mat, gröna juicer m m, desto mer lär jag mig om t ex höghastighetsmixermaskiner m m. Det får mig att vilja undersöka om t ex Vitamix är den bästa på marknaden, eller om det kan finnas andra maskiner som kan göra jobbet lika bra.

(Här är mina första försök med Vitamix 5200.)




Det kan ju hända att den här apparaten, Breville Hemisphere Control blender, kan vara en värdig utmanare till just Vitamix, för  ungefär halva priset.




Raw pro X6000 (X9000) kan också vara ett alternativ, som är mycket, mycket billigare än Vitamix, även om den har liknande egenskaper.



Här är lite info om MontAna, som anses vara en av de starkaste maskinerna på marknaden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar